2015 ЖЫЛДЫҢ 1 ҚЫРКҮЙЕГІНЕН БАСТАП «ЛОКОМОТИВ» АҚ ЖҰМЫСКЕРЛЕРІ ТОЛЫҚ ЕМЕС ЖҰМЫС АПТАСЫ РЕЖІМІНДЕ ЖҰМЫС ІСТЕЙТІН БОЛАДЫ
Жұмыс орындарын сақтау үшін «Локомотив» АҚ толық емес жұмыс уақыты режімін енгізеді. ...
Экономикалық тиімділікке ұмтылыс
«Локомотив» АҚ тепловоздары мен электровоздарында дизел отыны мен электр қуатын үнемдейтін жоғары технологиялар орнатылған. Осы...
Түсінік берді
Жуырда Аягөз локомотив пайдалану депосының мәжіліс залында еліміздің экономикалық саясаты мен даму бағдарламасының басымдықтарын айқындайтын жиы...
«Парктің 70 пайызы жаңарған...»
Қызығы мен қиындығы жетіп-артылатын темір жол саласынан бақытын тапқан жандар бүгінде көптеп саналады. Семей локомотив пайдалану депосының бас и...
Үнемдеген ұтады
Ақтөбе локомотив пайдалану депосында дағдарысқа қарсы шаралар өз жемісін беріп отыр. Алғашқы жартыжылдықта локомотивтерге техникалық қызмет көрс...
Қауіпсіздік сенің қолыңда, машинист!
Темір жол көлігіндегі ең жауапты тұлға – машинист. Қозғалыс қауіпсіздігіне тікелей жауапты басты тұлғаның бірі де осы машинист. «Лок...
Темір тұлпар — әке аманаты
Сексеуіл локомотив пайдалану депосында 40 жыл машинист болып табысты еңбек еткен Сақтаған деген кісі болды. Бүгінде оның баласы Аманқос Ахметов ...
Машинист — мамандықтың төресі
Атырау тұрғындарының негізгі кәсібі – мұнайшы немесе теміржолшы. Екеуі де осы өңірдің байырғы ата кәсібіндей болып кеткен сала. Сондықтан ...
«Локомотив» АҚ шаруашылығы бойынша жетістіктер мен кемшіліктер, алдағы жартыжылға жоспар-жобалар туралы Қоғам президенті Марат Шакенов
«Локомотив» АҚ шарушылығы бойынша, ағымдағы жылдың алғашқы жартыжылдығының қорытындысы жалпы жүк айналымының төмендеуіне байланысты ...