Портативті видеожетондар мен видеобейнежазғыштар пойыз қозғалысының қауіпсіздігін арттыру үшін пайдаланылады
ТОО «КТЖ-Жүк тасымалы» пойыз құрастырушылар мен вагондардың жылдам...
Қарағанды облысындағы белгілі теміржолшылар әулетінің бірі - Старчуктер отбасы.
- Біз бірлік, ауызбіршілік, халықтар достығы, ортақ дәстүрлер мен мерекелер түсінігі – басты артықшылық болып табылатын Қазақстанда өмір сүріп жатқанымызға қуанамыз, - дейді 84 жастағы әулеттің негізін қалаушы Владимир Старчук.
Қарағандылық машинистер Старчук әулетінің жалпы еңбек тәжірибиесі жүз жылдай. Отағасы Владимир Старчук 16 жасынан бастап теміржолдажұмыс істей бастады. 1950 жылдары, мектеп бітіргеннен кейін олҚарағанды локомотив депосына келді. Ең алдымен, локомотивтердестокер болып жұмыс істеді, Бастапқыда паравозда от жағушы, соданкейін машинист көмекшісі болып еңбек етті, және одан соң булокомотивінің басшылығын сеніп тапсырды.
1975 жылы Владимир Старчук өткелдегі апаттың алдын алғаны үшін «Құрметті теміржолшы» белгісімен марапатталды. Ол зейнеркерлікке локомотив бригадаларының нұсқаушысы лауазымынан шықты, бірақ осыдан соң бірнеше жыл өз ұжымында жұмыс істеді.
Эстафетаны ұлы Сергей Старчук қабыл алды. 1982 жылы онжылдықтың аяқталуымен теміржолға жұмыс істеуге 18 жастағы жасөспірім келді. Алдымен ол электраппаратураның сласарьі, содан кейін әскерде қызмет еткеннен кейін қайта оралып,машинист көмекшісіне оқып алды.и1991 жылы ол машинист болды. Бүгінгі күні Сергей Владимирович - «Тальпар-Тальго» ең заманауи пойызы жұмыс істейді. Бүгінгі күні Сергей Владимирович – бірінші санатты машинист болып табылады және «Тальпар-Тальго» ең заманауи пойызын басқарады.
Оның екі ұлы - Антон мен Владимир - әкесі мен атасының мақтанышы, отбасылық дәстүрлерді жалғастырушылар. 2011 жыл бауырлардың өмірі тағдыршешті болды. Антон биыл локомотив депосында жұмыс істеді, онда ағасы Владимир қазірдің өзінде жұмыс істеді, машинист көмекшісі жаттыға бастады. Владимир 2011 жылы Қарағанды локомотив депосының ең жас жүргізушілерінің бірі болды. Сол кезде ол 20 жаста еді.
Антон биыл өзінің ағасы Владимир жұмыс істейтін локомотив депосына жұмысқа орналасты, машинист көмекшісі болып жаттыға бастады. Владимир 2011 жылы Қарағанды локомотивтік эксплуатациялық депосының ең жас жүргізушілерінің бірі болды. Ол кезде ол 20 жаста еді.
Бүгінде Антон Старчук жас машинисттерді оқытумен айналысады, ал екінші санатты машинист Владимир Старчук жолаушылар пойыздарының локомотивтерін басқарады.
«Қазақстан темiржолшысы» газеті
ТОО «КТЖ-Жүк тасымалы» пойыз құрастырушылар мен вагондардың жылдамдығын реттеушілер үшін 2500-ден астам портативті видеожетондарды с...
1.Барлық локомотивтік бригадалар жолда жүргенде пойыздарды ерекше сақтықпен жүргізіп, теміржол қызметкерлеріне, бөгде адамдарға және бөгде затт...
2025 жылғы 18-19 қаңтар күндері Қазақстанда көлік-логистика және инфрақұрылымдық компаниялар арасында футзалдан III “Kazlogistics Cup”...