Екібастұз қ. ГРЭС-1 аумағындағы жазатайым оқиға бойынша ақпарат
2024 жылғы 4 сәуірде "Б. Нұржанова атындағы ГРЭС-1" ЖШС кәсіпорнының кірме жол...
Защита локомотив пайдалану депосы Тимофеевтер жанұясы үшін екінші шаңыраққа айналды. Уақыт пен кәсіпорын атауы өзгеріп отырды. Алайда, Тимофеевтер жанұясының ер адамдары пойыздарды жүргізсе, ә
— Біздің әкеміз —
Бәрі осылай басталып еді
Сосын Григорий Семенович өз балаларымен кәсіпорынға орналасу жайлы жиі бөлісіп отырды.
— Әкеміз депоға орналасуға келгенде, оны қысқа шалбар киген бір ер адам қарсы алып, өзін кәсіпорын бастығы Фишбейн деп таныстырды. Әкемізге ең бірінші кезде: «Мынауың шалағай кәсіпорын ғой!» деген ой келді. Бастық әкемізден ол не істей алатынын сұрады. «Мен тек ата аламын», — деп жауап берді ол. «Оқасы жоқ! Сені бә
Балалық шағында Петр Тимофеев әкесі жүргізетін паровозға жиі баруды жақсы көрді. Бұл локомотивтің нө
— Үйлерінде отырған Защиталық әйелдер қауымы «өздерінің» паровоздарын ысқырық дыбысынан біліп отырды. Паровоз өтіп, белгі бергенде, машинис әйелі: «Бұл менің жұбайым кетті!», — деп отыратын.
Григорий Степанович депода 33 жыл еңбек етті. 1975 жылы әскерден (борышын Германияда өтеген) келген Петр Григорьевич те, сол жерге жұмысқа орналасты.
— Біз депоның қарама-қарсысында тұрдық. Бас кезінде онда жұмыс істеймін деп ойлаған жоқпын. Енді қарап отырсақ, қараша айында менің депода жұмыс істеп жүргеніме 38 жыл толады. 32 жыл бойы пойыздарда жұмыс атқарсам, олардың 25 жылын жолаушылар пойызына арнадым. Соңғы кездері Защита торабының маневрлік тепловозын жүргізіп жүрмін. Зейнеткерлікке шығуыма дейін небары
Тепловоз — екінші үйім
Петр Тимофеевтің суреті Құрмет тақтасына ілінсе, оның еңбек кітапшасы алғыстар мен ынталандырулар жайлы мәліметтерге толы.
— Тепловоз менің екінші шаңырағыма айналды. Өйткені, онда көп уақыт өткіземін, — дейді Петр Григорьевич.
Әрине, пойыздарда ұзақ қызмет еткен ол көбін көріп, талайын естіген жан. Теміржол тәуекелдерге толы екені жасырын емес. Локомотивтерді жедел тоқтату жағдайлары жиі болып жатады.
— Серебрянский теліміндегі біздің бір машинисіміз қонжықты басып кеткен жағдай болды. Бір жасар өзі үлкен, өзі бақырып жатқан қонжықты тепловоз астынан шығару қайдан, — деп есіне түсіреді Петр Тимофеев. — Түнгі уақытта тепловоздың ашық тұрған әйнектеріне жапалақтар кіріп кетіп, маңдай шыныға соғылған жағдайлар қаншама. Ал теміржолға бір рет түскен ит одан шыға алмай, пойыздың астына түсіп жатады. Адамдардың ө
Жағымды өзгерістер аз болған жоқ
Петр Григорьевичке: „Соңғы он жылдың ішінде «Локомотив» АҚ-да қандай өзгерістер болды?» деген сұрақ қойдық.
— Бізде „Эволюшн» сериясындағы жаңа тепловоздар пайда болды. 2013 жылдың ақпан айында СКД замануи маневрлік тепловоздары келді. Зейнеткерлікке шығуымның алдында жаңа маневрлік тепловозда жұмыс істеу сәті түсті. «Локомотив» АҚ әрқашан гүлденіп, жақсы мамандары көп болсын деген тілегім бар. Жақсы машинис болу үшін, кем дегенде, он жыл керек.
Петр Тимофеев зейнеткерлік уақытын қалай ө
Қ
Отбасылық фотосуреттерді тамашалау үшін оның апасы Татьяна Григорьевна қонаққа шақырды. Зейнеткерлікке 2007 жылы шыққан ол депо жанындағы химиялық зертханада отыз жыл жұмыс атқарған.
— Мына бір қ
Ольга УШАКОВА, Өскемен
Фотосуретті түсірген Виктор ВОЛОГОДСКИЙ
«Қазақстан теміржолшысы»
«ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ-ның барлық филиалдарында Халықаралық балаларды қорғау күніне арналған іс-шаралар өткізілді. Асфальтқа салынған ең үздік су...
«Астана» теміржол торабының кәсіподақ ұйымы «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ қызметкерлеріне саяси қуғын-сүргін және аштық құрбандарын еске алу күніне арна...
«ҚТЖ - Жүк тасымалы» АҚ Халықаралық Балаларды қорғау күніне қызметкерлердің балаларының арасында елорданың 20 жылдық мерейтойына арналған «Астан...