Мекен жайы Астана қ., Қонаев көш., 10 үй, 7 қабат
Call-center 8 (7172) 60-30-30
8 (7172) 60-32-52
35 жыл бұрын Қазақстан ауыр салмақты қозғалыста әсерлі рекорд орнатты
742 /

35 жыл бұрын Қазақстан ауыр салмақты қозғалыста әсерлі рекорд орнатты

 1986 жылдың 19 ақпанында Екібастұз станциясынан алғаш рет ұзағырақ гудок беріп, ауыр салмақты алып пойыз жолға шықты. Бірегей құрамның ұзындығы 6,5 шақырымға, ал салмағы 43 мың тоннадан асады. Ауыр салмақты көмір тиелген 440 вагонды тартты. Алып жүкті төрт локомотив жеткізді. Қазақстандық теміржолшылар әлемдік рекорд орнатты. Салыстырар болсақ, қарапайым пойыз 70 вагоннан тұрады және салмағы алты мың тонналық салмағы бар. Еңбек ерлігі КОКП ОК XXVII съезіне орайластырылды.

Теміржолшылардың техникалық тәжірибе жасауына жөнелтілетін жүктердің, әсіресе стратегиялық мақсаттағы: астық пен көмірдің өсіп келе жатқан көлемі мен аймақтың экономикасы түрткі болды. Сапар ұйымдастырушылары барлығын ұсақ-түйекке дейін ойластырды: локомотивтер мен вагондар техникалық қызмет көрсетуден, жүру жолдары – техникалық байқаудан өтті. Пойызға құрамында кәсіби және жоғары класты машинистер мен олардың көмекшілері бар төрт локомотив бригадасы қызмет көрсетті. Теміржолшылар аймақтың климаттық жағдайын ескере отырып, бір айға жуық өте қиын жағдайда жұмыс істеді, негізгі бағытты дайындады.

- Теміржолшыларға қашанда салмақты да ұзартылған пойыздарды жүргізуге деген ұмтылыс тән. Бірақ олардың мүмкіндіктері әр уақытта әртүрлі факторлармен: тарту күші, жолдардың техникалық жағдайы және басқалармен шектелді. Тіпті, паровозды тартым кезінде де тәжірибелі машинистер салмағы екіден төрт мың тоннаға дейінгі құрамдарды алып жүрді. Бұл үлкен жетістік деп саналды. Тепловоздарды паровоздар, кейінірек электровоздар ауыстырған кезде ауыр салмақты құрамдарды өткізу мүмкіндігі де өсті, - дейді сынақты ұйымдастырушылардың бірі, КСРО құрметті теміржолшысы, "Қазақстан темір жолы "ҰК" АҚ Консультативтік кеңесінің мүшесі Әби Сарқыншақов.

Құрметті теміржолшының айтуынша, алып пойызды басқара отырып, машинистер асқан шеберлік танытты.

Теміржолшылар рекордтық пойызға дейін алты мың, он мың, он екі мың және он бес мың тонналық пойыздарды жөнелтіп отырды. Содан кейін көмір бағыттарын құру үшін олар КСРО темір жолдары тарихындағы ең бастысы болған сынаққа барды.

- Бұл ерлікті өз ісінің жоғары кәсіби мамандары қоя алды. Олар техниканың жоғары деңгейін растады және ауыр салмақты қозғалыстың негізін қалады, - деп атап өтті Павлодар ЖТ бөлімшесінің директоры Мұхтар Жамбылов.

Сапар шамамен 10 сағатқа созылды. Целиноградта (Қазіргі Нұр-сұлтан) теміржолшыларды еңбек батырлары ретінде қарсы алды. Олар мүмкін емес нәрсені жасай алды.

Поделиться:
Популярные новости
36 / 13.09.2024

Достық - Мойынты учаскесінде екінші жолдардың ауқымды құрылысы жоғары қарқынмен жалғасуда

Жұмыс кестесіне сәйкес 2024 жылғы 29 қыркүйекте Мойынты станциясы мен бөлек пункттерді жаңғыртумен жұмыс істеп тұрған және жаңа магистральдың ір...

257 / 06.09.2024

ҚТЖ бос жұмыс орындары жәрмеңкесі

         «ҚТЖ» ҰК» АҚ компаниялар тобы мүгедектігі бар тұлғаларды жұмысқа орналастыру ша...

602 / 27.08.2024

ҚТЖ биылғы астықты және жылыту маусымына көмір тасымалдауға дайын

ҚТЖ-да биылғы астық пен жылыту маусымына көмір тасымалдауға дайындық бойынша брифинг болып өтті. Астық тасымалдау 2024 жылдың жеті айында ...

Соңғы жаңалықтар

Горячая линия

Вы можете сообщить о любых нарушениях Кодекса поведения в том числе о фактах коррупции, мошенничества, неэтичного поведения, дискриминации

Толығырақ


Серіктестер