Поездар ұйықтамайтын жер: Алматы-1 сұрыптау төбесіндегі бір күн
Алматы-1 станциясы — бұл Алматылық өңірдің теміржол картасындағы жай ғана тора...
Ұзынқұрамды тәжірибелік жүк пойызы алғаш рет Қорғас станциясынан (ҚХР) Алтынкөл станциясына (ҚР) жөнелтілді. Пойыз 70 шартты вагоннан тұрады.
Ұзынқұрамды пойыздарды құру жүктерді жеткізу жылдамдығын, локомотив өнімділігін және пойыз салмағы көрсеткіштерін жақсартуға мүмкіндік береді.
Аталған технология сондай-ақ кері бағытта да жүзеге асырылады. Алтынкөл және Қорғас шекаралық станциялар арасында пойыздарды өткізу және тасымал көлемі артады.
2019 жылдың 9 айында аталған шекаралық өтпеден ҚР-дан ҚХР 390 мың тоннадан астам жүк тасымалданса, бұл 2018 жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 54% артық. Кері бағытта – 2,5 миллион тонна, өсім 56% құрады.
Жыл сайын контейнерлік пойыздар саны арта түсуде. Ағымдағы жылдың 9 айында 1076 пойыз қабылданды және өнделді, бұл өткен жылдың сәйкес кезеңінен 48% жоғары.
Алтынкөл станциясы арқылы контейнерлік құрамдар Өзбекстан, Иран, Ауғанстан, Әзірбайжан, Грузия және Еуропа елдеріне жөнелтілуде.
Алматы-1 станциясы — бұл Алматылық өңірдің теміржол картасындағы жай ғана торап емес, тыным таппайтын тірі организм. Мұнда тәулік бойы тоқтаусыз...
Жүк құжаттарын өңдеу операторы Нұрхан Ханжаббарова станцияны бес саусағындай біледі. Оның теміржолдағы еңбек өтілі — 35 жыл. Ол тасымал құжаттар...
Ортақ іске адалдығы, жоғары жауапкершілік деңгейі және 7 мамыр — Отан қорғаушылар күні мен 9 мамыр — Жеңіс күніне арналған іс-шараларға белсенді...