«Локомотив» акционерлік қоғамында есептілікті басқару жүйесі енгізіліп, ол сенімді басқарушы және қаржылық есептілікті уақытылы дайындауға бағытталып отыр.
Қазақстанда теңдесі жоқ, ТДМ елдерінің ешқайсысы мойын бұрып, зейін бөлмеген тұлпарды тізгіндеген машиниске «Локомотив» АҚ-ның филиалы – Ақтөбе локомотив пайдалану депосы ескерткіш орнатты.
Қарағанды локомотив пайдалану депосында бүгіндері Ағадыр айналым депосын қосқанда 1475 адам еңбек етеді. Соның ішінде 642 машинист, 583 машинист көмекшісі қозғалыстың барлық түрі бойынша қызмет көрсетеді.
Үстіміздегі жылы жетінші мүшел жасын атап өткен байырғы теміржолшы, «Құрмет» орденінің және көптеген медальдардың иегері Тәжібек Қарашаев Ұлы Жеңістің 65 жылдық мерейтойын ерекше көңіл күймен қарсы алды.
Атырау локомотив пайдалану депосының темір жол шаруашылығына қатысты басқа да салалар секілді іргесі қаланып, алғаш өндірістік қызметін атқара бастағанына да отыз бес жылдай уақыт болыпты.
Өндірістегі негізгі міндет әрбір жұмыс орындарында қауіпсіз жағдай туғызу, өндірістік жарақаттың алдын алу және оны болғызбау шараларын жүргізу болмақ.
«Локомотив» АҚ-ның филиалы – Ақтөбе локомотив пайдалану депосының ұжымын көп жылдан бері Нұрлан Көшербаев басқарып келеді. Жерлестері оны «локомотивтің майын ішкен маман» деп қалжыңдайды.
ЕЛ экономикасының қарқынды дамып келе жатқан кезеңінде экспорттық-импорттық жүк тасымалын жоғары деңгейге көтеріп, өткен жылды 15 млн тонна көрсеткішпен аяқтауымыз, біздер – достықтар үшін зор мәртебе.
«Локомотив» АҚ басшылығының ұйымдастыруымен үстіміздегі жылдың 22-23 сәуір күндері Қандыағаш станциясында қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі іс-шаралар жоспарын орындау барысында автотежегішті пайдалану жөніндегі тәжірибе алмасу семинары өтті.
Бүгінгі таңда теміржолшы-лар алға қойылған міндеттердің нақтылы істе көрініс табуы жолында аянбай еңбек етіп келеді. Еліміздегі жүк және жолаушы тасымалының 60 пайыздан астамын қамтама-сыз етіп отырған темір жол экономикалық табыс-ты бөлігін құрайды.
Қандай да бір жұмысты атқар-ғанда адам ағзасы қуатты көп жұмсағандықтан, ойламаған жерден бір сәтте жұмыс қа-білеттілігін төмендетіп, қатты қажып, шаршауы мүмкін.
Теміржолдардағы төтенше оқиғалар толастамай тұр. Үстіміздегі жылғы екі айдың ішінде «Локомотив» АҚ-ның машинистері соқтығысуды болдырмас үшін 300 жағдайда шұғыл түрде тоқтауға мәжбүр болған, деп хабарлайды ҚазАқпарат кәсіпорынның баспасөз қызметіне сілтеме жасап.
Темір жол магистралінің бойымен күндіз-түні жүйткіп жатқан локомотивтер жүрісін бірнеше сағатқа немесе бірер күнге тоқтатса не болмақ деп ойлайсың кейде. Онда ел экономикасының талмаусырап, әлеуметтік жағдайдың күрт құлдырайтыны анық.
"Қазақстан темір жолы" ҰК» АҚ-ның бас ғимаратында өткен локомотившілердің кеңейтілген кеңесінде Қостанай локомотив пайдалану депосының директоры, «Құрметті теміржолшы» белгісінің иегері Сейілхан Әметханұлымен жолығысып, ұжым еңбеккерлерінің атқарып жатқан жұмыстары жайлы бірер сауал қойғанбыз.